Är laddad för själva midsommarafton

God morgon allesammans!

Om 45 minuter börjar jag jobba inne i Katrineholm. Som tur är har jag min gulliga
pojkvän som är uppe med mig och skjutsar in mig. Vädret ser inte så lovande ut,
vissa stunder känns det liksom "Yes, det kommer spricka upp och bli sol" men så
ibland känner man helt tvärt om. Vi hoppas på det bästa helt enkelt!! Känner mig
ganska så laddad inför de kommande arbetstimmarna. Jag har ställt in mig på att
det kommer bli MYCKET och göra. Jag är säker på det!! Folk vill ha jordgubbar till
senare idag, och det är mycket folk jag pratar om. Men det ska nog gå bra!!

Kom ihåg att frukosten är den viktigaste måltiden på hela dagen! Skippa inte den.

Vi hörs hörreni.
Puss så länge



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback