Även världskända popstjärnor dör

Michael Jakson är död. Han avled igår av hjärtstillestånd och blev bara 50 år
gammal. 50 år, det är ju då han ska leva och njuta, ta hand om sina barn och
barnbarn. Men så förstörs allt, på bara en dag. På en dag är han död. Tänk att
han vaknade upp igår morse och trodde att allting var precis som vanligt...


Michael Jakson har inte varit någon idol för mig eller så. Jag har haft lite svårt att förstå
mig på honom tack vare alla operationer och hans sätt att leva. Men trots det så tycker
jag att det här är så trakisgt och sorgligt. Jag lider med hans familj och alla nära och
kära. Det är inte lätt att förlora någon, livet är orättvist.. Men tänk att det är såhär livet
fungerar... Man lever och har det förhoppningsvis bra, sen så tar allt bara slut.. Sådär..

Vila i frid



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback