Det är så skönt med överskottsenergi

Hej igen!

Håll med om att ibland är det så skönt att vara hemma alldeles själv, samtidigt
som det ibland suger.
Men idag är det en sån här dag då det verkligen är superskönt
just därför att då får jag göra precis som jag vill. Jag har sprungit runt i stort sätt hela
dagen och livat. Har faktiskt själv lagt märke till att det kändes som om det var hundra-
tals personer här hemma. Jag har sjungit, spelat musik och dansat framför spegeln
i underkläder och varit hur löjlig som helst. Men ibland måste även jag leka av mig och
min överskottsenergi som jag ofta vaknar med.

Hade till exempel pappa varit hemma så hade han undrat vad i helvete jag höll på med,
och hade det varit i lägenheten så hade Simon sagt "Akta så att inte någon ser dig genom
fönstret"
Därför har det varit så skönt och varit själv idag. Alldeles själv!

Nu ska jag ta på mig kläder och få i mig någonting att äta, plus att mascaran ska på innan
bussen går klockan 15:12 in till Katrineholm där det väntas tre arbetstimmar. En kort jobb-
dag helt enkelt. Sånt är också skönt ibland.


Just, smörja in kroppen ska jag också göra. Shit, tror ni att jag hinner bli klar på en timme?!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback