En lång arbetsdag väntar

Om en halvtimme börjar jag jobba. Vaknade i morse och insåg direkt att
det inte är lika bra väder som igår. Det till och med regnar ute nu.. Och solen
är knappast framme och lär nog inte komma fram heller! Känns förjävligt
eftersom att jag ska stå ute och jobba i sju timmar idag.....

Fick för mig att åka hem till mamma igårkväll. Tog niobussen in och har
sovit kvar här. Måste bara säga att mina ben, rumpa, vader, knän mår inte
så bra idag. Jag skulle böjja mig ner förut och ta upp ett hårspänne och det
gjorde så jäkla ont att jag vrålade som ett lejon!! Så om ni ser halta Lotta
ute idag, så behöver ni inte bli rädda - Det är ju bara jag!! ;)
Jag stå fast vid att träning inte kan vara bra för kroppen. Jag tror fan inte det!

Återkommer ikväll efter arbetsdagen.
Fram tills dess så får ni ha det så bra.
Och varför inte komma förbi och köpa glass hos mig (Halta Lotta)  VI SES!



hahahahah. fyfan du är inte ensam om att ha träningsvärk, min övning va nog inte så dålig ändå ;) haha.

2009-06-18 // 12:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback