En otroligt varm måndagskväll

Dålig uppdatering de sista dagarna, inte likt mig. Förstår om ni saknat mig ;) Men helt
ärligt så har jag inte tid att sitta framför datorn precis HELA TIDEN. Men det verkar ni ha?!

Skitsamma. Jag har jobbat från 9 till 14 idag. Varmt så in i helvete! Helt ofattbart varmt!!
Men det har gått bra, och jag behöver ju ha pengar så jag kan shoppa, shoppa, shoppa,
shoppa och shoppa! Kanske hitta på något roligt i slutet av sommaren också!


Idag gick en av mina naglar av. I vissa tillfällen hatar jag mitt jobb. Jag blir skitig om fingrarna
och mina naglar som jag har varit duktig och sparat ut, går av. En efter en. Känns så surt och
jag blir så arg eftersom att jag aldrig haft naglar, förutom det senaste halvåret. Menmen, nu
är dom borta igen, förutom en...

Jag ska snart visa er jättebra acneprodukter som jag använder och som jaq handlade nytt idag.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback