En uppdatering från muggen

Åh, vilken intensiv och händelserik dag det här har varit! Jag vet inte HUR
mycket folk det har varit på jobbet idag. Men jag kan bara säga att det har varit
flera meter kö både inne i butiken och utanför hos oss. Det är många många
liter jordgubbar som såldes på bara någon timme. Då menar jag många! Shit
alltså! Vi svenskar går ju verkligen in för midsommar alltså! :) På riktigt!

Men vilket speciellt folk det finns ute i vår värld. Människor som plockar över
fem, sex jordgubbar från en annan liter till sin egen. Hallå, så kan man väl inte
göra?! Tänk stackaren som får den litern. Hallå, det fattas ju fem, sex jordgubbar
i den då. Eller de som skakar på huvudet och klagar på att det är för dyrt. Ja, men
förihelvete, köp inte då. Gå hem liksom. Eller något ännu mer pinsamt, de som
liksom börjar diskutera priset, eller hur de är odlade, eller vilken smak det är på
dom samtidigt som kön växer och växer och växer. Inte nog med det, en del går
liksom in där vi personalen ska stå och jobba och börjar domdera och ha sig!!

Ja ni vänner, det finns folk till allt. Det kommer det nog alltid att göra också.

Hur som helst, nu är jag nyduschad och hemkommen från jobbet. Så skönt så!
Sitter nu inne på toaletten (för er som vill veta) och gör mina behov helt enkelt.
Jag och Simon blev varmt uppbjudna till sommarstugan av allesammans, så vi
tänkte åka upp dit nu ett tag. Får se hur länge vi blir kvar.. det visar sig :)

Antar att många av er småttingar som egentligen inte får dricka alkohol, ska
göra det ikväll -
Ta det jävligt lugnt säger jag bara! Det är inte coolt att däcka och
spy när man är ute och festar. Lagom är bäst.. Lagom är alltid bäst! Ta hand om
er, och ta hand om varandra. Det är huvudsaken. Resten bestämmer ni själv.

Puss på er, och Glad midsommar!


dricka alkohol som mindeåring kom från rätt person

2009-06-19 // 15:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback