Hudvårdsprodukter mot acne från Exuviance

Hej alla glada människor!
Nu ska ni få se mina produkter i både bilder och ord.


Gentle Cleansing Creme är en rengöringskräm som man tvättar ansiktet med varje dag. Jag rengör bara ansiktet på kvällen eftersom att jag inte anser att det är skitigt på morgonen. Men känner jag mig skitig, så använder jag den. Just min produkt är för torr acnehy, men det finns även för fet och normal hy. Innehållet är 212ml och kostar 299:-


Blemish Treatment Gel är en gulaktig vätska, ganska tjock, som man tar på på alla finnar varje gång efter att ansiktet är tvättat med rengöringskrämen. Produkten öppnar upp finnarna och fräter sönder dom vilket resulterar i att dom försvinner ganska så snabbt. En alldeles utmärkt produkt som jag verkligen tycker om. Har man enorma problem så kan man använda denna produkt 1-3 gånger om dagen. Det är en ganska liten tub på 15g men den räcker länge eftersom att man bara ska ta på ett tunt lager på varje finne. Den kostar ungefär 200:-


Milti-Protective Day Fluid
är en dagkräm som ser till att ansiktet inte torkar ut och blir irriterat. Dagkrämen applicerar du sist av alla produkter och låter den verka i minst 12 timmar. Produkten gör din hy smidig och jämn. Innehåller 50ml och kostar 359:-

Som ni kanske ser så är det här ganska dyra produkter. Men jag ska säga er att dom ger ett otroligt bra resultat! Jag tänker inte lägga in för-och efterbilder utan jag säger istället att min hy är som ny! Jag har använt de här produkterna i ett halvår snart och på det halvåret har jag kanske haft 10 finnar, vilket ploppade upp i mitt ansikte varje dag förut. Det är en enorm skillnad! Och det är faktiskt såhär, är man tjej och lider av acne så gör man nästan vad som helst för att bli av med det. För mig är 1000 kronor ingenting när jag märker vilket resultat det blir! Mamma och pappa, ni förstår väl mig?! ;) Och ja, jag ska hålla i mina pengar nu.

Men ärligt talat, jag är jättenöjd med produkterna och jag använder dom flitigt!! Har du också acneproblem men inte hittat någon bra väg att gå..? Exuviance kommer att hjälpa dig på bara några månader! Jag lovar dig det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback