Gårdagen tillsammans med en fin vän!!

Vädret var inte som jag hade hoppats på, soligt och varmt. Men som tur var
regnade det inte heller, och det är ju huvudsaken! Balen igår var jätteintressant
och vacker. Min kusin Emma var helt klart finast!! Klänningen, håret, sminket -
Allt var perfekt och passade så bra ihop!

Det fanns vissa som inte gick in för balen alls, vissa som inte ens deltog! Vad fan,
vad tänker dom med? Balen kommer ju att vara ett minne för livet. Vilka töntar!! ;)

Tog såklart lite bilder, enjoy!!

Här kommer köttbullen som jag har pratat om

Det är min farfars bil och han körde dit min kusin och hennes pojkvän! Se så fin farfar var :)

Tack vare att dom RUSADE in så fick jag inte någon bättre bild än den här på dom! Haha

Det roliga med balen är att alla tar sig dit på olika sätt

Såhär tog sig klassen 9C (tror jag det var) ut

Här kommer Simons lillebror Anton :)

Inte så bra bild, men han var hur stilig som helst!

Enligt mig så var den här bilen coolast! En hummer ju. Ni som inte visste det innan får veta
det nu, en sån ska jag ha när jag är klar med mitt körkort. Fast en svart sådan!!

Som ni förstår finns det ungefär 7286482 andra bilar och andra transporter. Men jag orkar
faktiskt inte lägga upp alla bilder här på bloggen! Ni får se lite av det goda helt enkelt.

Min fina kusin och hennes partner som hon fick gå med

Och här är Simons lillebror Anton tillsammans med sin partner.

Efter balen åkte jag och Cicci till Konsum och handlade chips och dipp. Vi passade även
på att hyra en Wallanderfilm - Hämnden. Den var ritkigt bra faktiskt! Och vi hade en mysig
kväll med massor med prat och filmkikning. Älskar sånt! Bland det bästa jag vet.
Hon sov kvar i lägenheten med mig. Vi blev ensamma där också, för Simon åkte iväg till
Schörling och sov. Jag drömde en SJUK dröm inatt. Kan inte förklara den riktigt. Den är
ganska komplicerad. Men sjuk var den iallafall, så nu vet ni det! Vi vaknade vid tio imorse
och började dagen med att gå till ICA och handla mjölk och fil. Hihi!!

Förresten, igår efter filmen så fastnade vi framför Generation FETT som visades på TV3..

Försökte ta lite bilder, men dom blev inte så bra. Men iallafall, det här är en tjej på 33år och
274 kilo som sitter på en kille som tydligen njuter av det och så får hon betalt. Kommer inte
ihåg vad det kallas när tjejer sätter sig på killar såhär. Inte nog med det, det här är tjejernas
sätt att försörja sig. Dom har alltså inget annat jobb utan lever på sig enorma kropp på det
här viset!! Och pinnsmala killar blir upphetsade och tycker att det är skönt att bli MOSADE av
feta tjejer! Och en av tjejerna berättade att även hon blev tänd när hon hörde killarna
skrika  och flåsa. Plus att hon älskar och känna att det är hon som har makten, och inte killarna!! 
Eh ja, det här är sjukt!!

Här sitter hon på en kunds huvud....

Den här bilden är tagen från sidan när hon sitter vid datorn. Förstår ni hur jag menar?
Hur som helst, hon hade en hemsida iallafall där hon la upp bilder på sig själv i underkläder
och stöttade andra stora kvinnor och fick väldigt mycket betalt via sin hemsida. Det hände
även att hon filmade sig själv och la upp klippen där så att folk fick se... Hela grejen är den,
att de kvinnor som var med i programmet igår inte lider av sig storlek. De älskar sin kropp
och skulle aldrig kunna tänka sig att vara "normal". De brukar ibland äta hamburgade och
annan fet mat medan de sitter sådär på killarna, just för att det blir med "spännande" då.
Killarna (och även tjejerna i vissa fall) tycker att det blir skönare om de äter medan de håller på...

Ja, som ni ser... detta är lite annorlunda kan man väl säga.. Jag ska ALDRIG mer säga att
jag tycker att jag har lite "hull" på magen. Aldrig igen! Fyfan, vad jag känner mig snygg efter
jag såg det här programmet igår. Ärligt alltså, jag kommer nog aldrig att kunna känna mig
ful igen. Haha nejdå, men ni förstår nog hur jag menar va?!

Nej, nu ska jag gå och äta mackor och dricka oboy ;)
Pusspuss


» sara

bröderna karlsson är så förbannat lika!

2009-06-11 // 19:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback