Jag älskar mysiga hemmakvällar

Vad mycket jag har fått gjort idag!! Kan ha och göra med att jag var hemma i
Vingåker redan klockan 12 i jämförelse med fyra, fem som klockan annars brukar
bli. Åkte till Norrköping och pratade betyg med min svenskalärare, sedan var det slut
på dagen. Ganska ovärt egentligen! Dock så blev jag nöjd med slutbetyget!!

Jag har bland annat varit inne i Katrineholm på jobbmöte ikväll. Det gick superbra.
Planerade inför sommaren och jag känner mig rätt nöjd med arbetstiderna. Kommer
att bli en hel del jobb även denna sommar, men det betyder en massa pengar!! Det
jag är mest nervös över är att jag ska vara som en boss för 6(?) andra ungdomar..
Hoppas ni är villiga och engagerade, annars blir det svårt om bossen heter Jenny!

Nu är klockan strax efter elva på kvällen och jag sitter tillsammans med Simon och
tittar på TV. Eller ja, okej, jag sitter och bloggar, fast precis bredvid honom. Vi har dippat
morötter och ätit lakrits ikväll. Skitmysigt!! Vi båda är lediga imorgon, så vi kan vara
uppe hela natten om vi vill. Men så blir det garanterat inte, för det verkar som om det
inte bara är jag som är trött!! Min lilla sötboll ligger här och gäspar så sött..

Imorgon kommer Cicci till mig. Vi ska färga hennes hår och kolla på Vidåkersskolans
bal som är ute i Kejsätter på kvällen.
Simon ska självklart med på balen eftersom att
hans underbara lillebror är med!! Tänk vad fort tiden går, jag minns när han började sjuan
och jag tyckte att han blivit så stor.. Nu ska han börja gymnasiet!! Min kusin Emma ska
också gå, och inte nog med det, min farfar ska köra dit henne med "köttbullen" :)
Nu förstår ni inte alls vad jag menar, men ni ska få se bilder imorgonkväll när jag kommer
hem därifrån. Balen är ett minne för livet, så bilder ska definitivt tas!! Så det så.

Puss&kram
/ Jenny



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback