Jag hatar att ha beslutsångest

Imorgon är det fredag och skolavslutning.
1. Det känns absolut inte som sommar eftersom att vädret är GRÅTT
2. Skolavslutning? Vad ska jag ha på mig?
3. Eftersom att det ska regna imorgon så har jag ingen lust att ens gå..
4. Mitt hår, mitt korta äckliga hår, vad ska jag göra med det?

Haha, vad patetisk jag är nu. Men ärligt, imorgon är det skolavslutning och jag har absolut inga fjärilar som pirrar i magen av gjädje, tvärtom. Vart i helvete är sommaren?!

Det har tagit tre timmar för mig nu ikväll att ta fram något som jag kan tänka mig att ha på mig imorgon. Min taktik var liksom att börja med och titta igenom alla kläder, sen plocka ut det jag skulle kunna tänka mig. Därefter ska jag börja sortera igen och igen och igen och till slut hitta någonting som passar bra till min svarta höga kjol!


Just nu är det dessa plagg som jag ska välja mellan. Något av det här ska jag alltså ha till min kjol och svarta pumps!! Men längre än såhär verkar jag inte komma tyvärr. Får fortsätta imorgon. Haha, fyfan! Helst av allt skulle jag vilja komma med ett par trasiga jenas och en t-shirt liskom. Helst svart!!

Äh, får bestämma mig imorgon helt enkelt. Nu orkar jag inte bry mig mer. Dags att läsa bloggar istället och försöka tänka på något annat!

Såhär trött är jag på mig själv och det gråa vädret just nu!!
P-A-T-E-T-I-S-K-T   S-Å   I-N   I   N-O-R-D-E-N



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback