Jobbig natt med lite sömn!

Ganska så nyvaken efter en jobbig natt med lite sömn. Hade svårt och somna
och vaknade flera gånger under nattens gång på grund av otäcka drömmar!!
Jag vet inte vad som har hänt med mig, jag drömmer hela tiden. Fast inatt var det
annorlunda. Inatt var det värre än vanligt! Nästan så att jag var blöt om kinderna
när jag vaknade till.. Usch!!

Men iallafall, jag hade en trevlig hemmakväll igår med pappa och Anne-Elise.
Tack vare ovädret så orkade jag inte gå ut och röjja som jag tror andra gjorde i
alla fall. För mig är det inte värt det när man blir så blöt att man kan vrida ur kläderna.

Jag var alltså hemma istället och kvällen bjöd på mycket godsaker! Först åt vi tacos
och drack Cocacola. Efter maten övningskörde jag till sommarstugan! Första gången
någonsin som jag körde på en "riktig" väg med trafik och allt! Gick ganska bra ju.
Och fyfan vad roligt det är att köra bil!! :) När vi kom hem hade Anne-Elise gjort tårta
så vi fikade och firade sommarlov! Förresten så är jag så himla nöjd över mina betyg!!
Kvällen avslutades med att vi tre satt och kollade runt på resor till bland annat
Thailand och Egypten! Lalala, snart kanske vi bokar också! Vem vet?

GRATTIS TILL ALLA SOM TAR STUDENTEN I KATRINEHOLM IDAG!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback