Känner mig som en död padda idag

Kom hem vid tre inatt.. Klockan var 03:08 sista gången jag kollade på
klockan innan vi somnade!
Det tar på krafterna alltså. Idag känns det som
att ungefär halva min kropp fungerar som den ska, och att den andra delen
liksom fortfarande sover. Eller ännu värre, liksom har dött.

Jag och min underbara pojke har haft en filmkväll hela dagen. Vi åkte till
Pontus och lånade tre filmer, sedan till ICA där vi handlade godis och nötter.
Hur mysigt som helst!! Jag älskar filmdagar då man ligger i myskläder med
en toffs mitt på huvudet och en varm gosig kille bredvid sig. Helt fantastiskt!

Hoppas ni har haft en bra midsommarhelg! Min har varit ganska så lugn
ändå. Känns rätt så bra. Men hörreni, jag känner mig som sagt som en
död padda idag! Så otroligt trött. Vill bara sova sova sova sova sova sova!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback