Mamman torterade sina barn

Skar dom med spik och glasbitar

Den 30-åriga mamman i Stockholm misstänks ha utsatt sina tre barn för
regelbunden tortyr. Hon höll dem även som fångar i lägenheten.

De fritagna barnen vårdas nu för sina skador. Bakom den stängda lägenhetsdörren
i västra Stockholm levde de tre små barnen - två, fem och sju år gamla - i svår misär.

Enligt polisens utredning ska den 30-åriga mamman ha slagit barnen regelbundet
och skurit dem med glasbitar och spikar. Läs mer här

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5411085.ab

Fyfan vilken sjuk värld vi lever i! Jag undrar ofta varför vi inte bara kan lägga av allihopa?
Hur kan till exempel en mamma göra såhär mot tre liv som hon satt till världen. Det är
ju inte direkt barnen som bett om att bli födda, det är ju faktiskt hon själv och pappan som
har valt att skaffa barn, och då behandlar man de mer kärlek och omtanke. Inte fan låser
man in dom och torterar?! IBLAND skjuts det för lite här i landet, eller åtminstonde så
sjukts fel människor. Håller ni inte med mig nu?!


Läs min blogg! Jag och minst en person till anmälde den här mamman redan 1997...

2011-09-21 // 15:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback