Nattinlägg

Hej på er nattugglor!

Känner att jag är riktigt sliten efter en heldag i solen. Kroppen min är helt slut
rent ut sagt. Solen tar på krafterna, men det är det värt! Har haft en trevlig dag med
mig själv faktiskt. Men framåt fyra började jag tröttna, fast det gjorde ju ingenting
eftersom att min älskling slutade jobbet då. Vi köpte jordgubbar, bananer och läsk,
åkte ut till Viala och hade det mysigt. Inte nog med det, Pontus var med också.
Vår fina vän som vi tycker så mycket om!! Det är så skönt att vi har gemensamma
vänner, jag och Simon. Det underlättar verkligen!!

Träffade även Hanna förut. Vi drog oss i kragen och körde igenom ett styrkepass
på gymmet. Som vanligt skrattade vi igenom oss träningen men fick ändå mycket
gjort. Musklerna pumpades och övningarna gjordes utan problem! Haha!! :)

Imorgon ska jag och Hanna steka i Lyttersta hela dagen lång! Ska bli UNDERBART
ska jag säga er. Hur underbart som helst!! Därför måste jag sova nu. Godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback