Ola Svensson är ju ful!

Sitter och kollar på Lotta Engbergs program på Tv4 vad det nu heter. Är inte så
insatt riktigt. Men iallafall, en av kvällens artister är Ola Svensson, ni vet, han som
var med i Idol. Jag måste bara få svar på hur i hela friden folk kan tycka att han är
så snygg och sexig?! Alla småtjejer dör liksom så fort de ser honom på bild och
deras största dröm är att få hans autograf nedskriven på armen. Jag har under
programets gång suttit och försökt kolla vart han är snygg någonstans men jag
ser det inte. Säger inte att han är ful och äcklig, men därimot så är han inte snygg
och absolut inte sexig! Han skulle behöva besöka frisören för att få en ny frisyr och
ett bra schampo att tvätta håret med och kanske ett vax på det också. Är det inte
någon som håller med mig!? Ola Svensson påminner om Danny och de andra
medlemmarna i E.M.D. Hallå, de är inte ens snygga! De tror de är så mycket
snyggare och bättre än vad de egentligen är. Det märks ju långa vägar. Men det är
samma sak med dom, småtjejer VRÅLAR när de kommer på radion eller på TVn.
De till och med har affischer i hela rummet på dom. Hade jag haft det, skulle jag
inte kunna sova... typ. Ärligt alltså, dom är ju inte ens snygga!!


Säg mig, vart någonstans är Ola Svensson snygg/sexig?

Danny då, han har snea tänder och konstig ansiktsform. Tycker verkligen
folk att han är snygg på riktigt? Jag fattar det inte.....



Alla människor tycker inte lika, det den ena tycker är fint tycker den andra är fult. Det är ingenting att hetsa upp sig för. Om alla tyckte lika om saker och ting skulle vi leva i en väldigt tråkig värld.

2009-06-25 // 17:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback