Sommarlov!

Nu har jag sommarlov fram till... augusti någon gång! Haha, vilken koll!

Dagen började som ni ser, mindre bra

Men tack vare min räddare i nöden så löste det sig!

Det har regnat hela dagen. Spöregnat! Inte precis skolavslutningsväder men det finns inget göra åt. Det finns ju värre saker än vädret! Eller hur?! Fast jag tycker faktiskt synd om alla studenter och om 9orna här i Vingåker, dom åkte ju flak idag i busvädret! Måste ha varit för jäkla kallt alltså.

Men ett STORT grattis till alla studenter iallafall! Vi frisörettor sjöng en låt till frisörtreorna idag på avslutningen. Pinsamt men roligt. Haha! Sedan blev det tal och presentutdelningar från treorna till lärarna. Studenterna grät och allt var så vackert och samtidigt sorgligt. Jag hatar farväl, jag kunde knappt hålla tårarna inne tack vare att jag blev så rörd. Som tur var va jag inte ensam om det :) Vi fikade även med glasstårta och saft, supertrevligt avslut på terminen helt enkelt! Synd bara att mina favoritbrudar (förutom Cicci som var med) saknades..


Såhär ser jag ut efter en dag i SPÖregnet! Som tur är har jag världens
bästa pojkvän som hämtade mig i stan så jag slapp vänta på bussen i
ovädret! Måste bara säga att jag älskar dig Simon Karlsson!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback