Suddigt och grått väder

Cicci kommer till Vingåker klockan 15 ungefär. Jag tvingas tyvärr gå
uppifrån pappa ner till lägenheten.
Inte alls sugen på det faktiskt. För det
första så är vädret hur tråkigt som helst, sen har jag inga sköna "gåkläder"
på mig. Men skitsamma, jag är ju sugen på att träffa Cicci!! Hihi :)

Bjuder på några bilder som togs för 1 minut sen. Lite suddiga, men ändå.



Nu ska jag börja gå. Längtar efter duschen, sminket, hårsprayen och garderoben!! Och ja,
Cicci såklart!
Som ni redan vet, så ska vi kolla på Vidåkersskolans bal ikväll. Tänk vad mycket
som har förändrats på ett år. Det här året kommer jag bara att lägga märke till alla frisyrer nu
när jag förstår hur dom är uppbygda efter ett år på frisörutbildningen!
Men okej, jag ska försöka lägga märke till alla fina klänningar som ungdomarna sytt själva i
syslöjden, och såklart alla kostymer också ;)

Vi hörs senare allesammans.
Puss/Jenny



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback