Vilken härlig dag, trots att bloggen är dum!

Bloggen har krånglat sen klockan elva imorse. Jag har skrivit om samma inlägg
flera gånger men så har det inte gått och sparat!! Ett väldigt LÅNGT inlägg dessutom.
Blir så arg på datorer ibland. Speciellt när dom inte funkar som dom ska.. ÅHHH!!

Ber så hemskt mycket om ursäkt för dålig uppdatering. Jag har inte skrivit sen i
lördags närmare bestämt. Dåligt som fan!! Men tiden har bara rusat iväg verkligen
och det har kommit så mycket annat emellan. Hur som helst så lever jag iallafall
och det ska ni vara glada för tycker jag allt!

Jag har börjat jobba nu igen. Drog igång i måndags! Jag kommer, som förra året
att befinna mig på ICAnära i stort sätt hela sommaren. Känns skönt trots att det är
mycket som har ändrat sig jämfört med förra sommaren.
1. Jag har inte längre min bästa vän som arbetskamrat
2. Vi säljer inte bara jordgubbar nu, utan även korv och glass
3. Vi står utanför butiken i ett stort vitt tält och har som ett eget litet fik
4. Jag är den ansvarige för hela kalaset
5. Vi är inte bara två som jobbar, utan fler.
6. Äntligen slipper vi de fula magväskorna att förvara pengar i

Drog alltså igång i måndags med allting. Tack vare att jag är den ansvarige för
allting så hade jag en ganska så jobbig första dag. Allt skulle städas och dras
ut, sedan skulle jag ställa upp allting på ett snyggt och smart sätt. Det var inte det
lättaste men det är nästan ännu svårare att förklara det. På eftermiddagen kom en
tjej som heter Andrea. Då var jag klar med allting och började därför att förklara
för henne hur allt skulle gå till. Andrea är en jättesöt tjej som jag kom väldigt bra
överens med. Hon var duktig, trevlig och ambitiös. Kanonbra jobbat tjejen!!

Somsagt, vi säljer kulglass och det finns 9 olika sorter att välja mellan
De svenska jordgubbarna är riktigt goda i år!

Jag ÄLSKAR mitt jobb! Vi äter massor med glass, hela tiden!

Idag har jag varit ledig hela dagen, hur skönt som helst! Vi alla behöver vila upp oss
och ha lediga dagar. Inte för att jag kan påstå att jag har vilat upp mig och tagit  det lugnt
idag. Gick nämligen upp ganska tidigt imorse och mötte upp Hanna. Vi tog oss en promenad
och den slutade nere på gymmet där vi körde olika övningar. Hanna kom även på en bra
övning som vi skulle göra 12x3 gånger. Hon själv, och även jag tyckte att det lät hur bra som
helst, fast efteråt ångrade vi oss. Fyfan för mina ben alltså! Jag fick träningsvärk innan vi
ens lämnade lokalen. Och nu, nu kan jag inte gå som en normal människa ens en gång!!
Haha, den var nog inte så bra ändå, eller, det kanske den var. Ska visa er den någon gång,
men fram tills dess så tycker jag att ni ska lida med mig.

Ärligt talat alltså, det här var faktiskt en riktigt bra start på dagen! Tack
Hannapanna för en trevlig promenad med mycket skratt och prat. Sånt
behöver man, och speciellt tillsammans med en av världens bästa
vänner! Tusen tack. Och jag ska säga er att det var så JÄVLA gott med en
stor frukost när jag kom hem igen. Hanna, det här måste vi göra om.
Eller vad säger du?!

Vilket underbart sommarväder det är ute! Min pojkvän kom precis hem
från jobbet. Ska vi kanske utnyttja det här vädret som ni andra också borde?
Picknik? Glass? Jordgubbar? Jag ska gå och kolla vad han tycker :)

Vi hörs sen
PUSSPUSSSPusspussspusssssssss



klart vi ska göra om det ;)

2009-06-17 // 21:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback