Vilken skitbra dag det här blev

Åååh, hej på er!

Känner att jag skulle kunna skriva hur mycket som helst just nu. Vill dela med mig
av så mycket hela tiden, men lite saker måste man ju behålla för sig själv också!
Iallafall, jag har haft en skitbra dag idag. På alla sätt och vis verkligen. Dagen började
med att Hanna och jag åkte ut till Lyttersta, med moppen. Hanna körde, jag satt bakpå.
Läskigt som fan, men ändå roligt, eftersom att det var ett tag sedan. Vi köpte med oss
gifflar, digestivechoklad, jordgubbar och coca cola. Var ganska så mycket folk där också,
ganska så logiskt egentligen eftersom att det är den finaste badplatsen häromkring och
folk har ju liksom SOMMARLOV och SEMESTER!

Efter en heldag vid sjön så åkte vi hem. Några timmar senare for vi till gymmet vilket
inte var så lyckat idag! Vi gjorde rent ut sagt inte ett skit. Bara flamsade runt och störde
alla andra som ville träna och vara hurtiga! MEN vad roligt det var! (Se bilderna nedan)

Hela dagen avslutades med att vi åkte till en annan badplats, Viala. Vi fick med oss
Simon, Pontus och Jennifer. Och gissa vad jag gjorde? Hoppade hopptorn!!!

Snygg_Brud_92_Hanna


Det finns verkligen inget som är godare än jordgubbar på sommaren

Hanna tog en snygg bild på en av våra älskade pilatesbollar som finns på gymmet

Här vill jag tydligen strypa mig själv eller något

Efter ett tag i den kokheta salen så spårade vi ur totalt. Ja, ni ser ju själva...

Jag önskar att det var såhär man tränade! Förstå vad kul det skulle vara hela tiden då! Haha

Vi avslutade somsagt dagen med Vialabadet. Här står jag och Simon på treans hopptorn
och som jag skrev förut så HOPPADE ju faktiskt jag!! Det du

Här har ni bildbevis!

Eftersom att jag är så jäkla grym och inte tyckte att trean var läskig, så tog vi femman också ;)

Det är så vackert med solnedgångar

Det blev en sen middag idag. Mycket sen. Klockan var nog tio någonting. Jag och min sambo
stekte på flottiga hamburgare och kokade pasta! Det satt fint i magen efter en heldag ute i
solen och värmen. Och IBLAND får man fuska och äta såhär sent!

Här är jag och min älskling för ett tag sen! Vi myser i våra skitfula (men så sköna) myskläder

Är nu nyduschad och fräsch, redo för en arbetsdag imorgon. Tack för en superdag ni alla
inblandade! Sommaren är verkligen speciell. Man mår så bra då tycker jag. Allting känns
mycket lättare nu. Dock så har jag väldiga smärtor i bröstet nu, nästan vid hjärtat... Känns
läskigt, men det kan ha och göra med att jag skrattat så mycket idag. Eller hur?!


» sara

jag har aldrig vågat hoppa från femman :o

2009-06-27 // 12:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback