13:e maj

Hej på er!

Kursen gick bra igår och tiden gick faktiskt ganska så fort för att vara tre
timmar. De bjöd på fika också vilket gjorde det hela ännu bättre såklart! ;)


Idag har jag (och många andra) gjort nationella matteprovet, del 1. För
det första så måste jag säga att jag blev förvånad över att det var så några
frågor! Trodde det skulle vara mycket mer. Och för det andra så var hela
provet konstigt upplagt. Men nu ska jag sluta klaga, det är gjort nu iallafall
och det är huvudsaken. Och jag gjorde mitt bästa, mer än så kan jag inte.

Vi slutade skoldagen efter provet! Så jävla skönt. Jag, Cicci och Jessika
köpte en varsin glass och satt ute i solen på en bänk i Norrköping medan
vi väntade på tåget. Helt underbart! Nu hoppas jag verkligen att solen är tillbaka.

För övrigt så vill jag bara påpeka att det här är världens
grymmaste tjej!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback