1:a maj

Igår hade jag världens bästa Valborgsmässoafton tillsammans med
mina brudar!
Hur lyckad kväll som helst, på alla sätt och vis. Verkligen!!
Det börjades hemma hos Cissi med tacos och annat gott. Vid nio-tiden
drog vi in till stan med en FULLPROPPAD buss med ungdomar! Fett kul!
Väl inne i stan så besökte vi tvillingarnas place' men var bara där ett tag.
Vi drog vidare till (Starlight, Port 26) eller vad det nu heter...
Stället byter namn mest hela tiden tycker jag. Hur som helst så var det för
jävla roligt! Vi dansade flera timmar, jag och brudsen! Det var jättetrevligt
folk där också, enligt mig. Mycket lyckat!! Halv två gick nattbussen hem till
Vingåker och då mötte jag även min pojkvän :) Vi somnade gott!

Idag mår jag som jag förtjänar helt enkelt. Trött och sliten. Det tar på
krafterna att ligga i!
Men det var det värt, helt klart. Bästa valborg på
VÄLDIGT länge. Väldigt väldigt länge. Tack till er alla som gjorde den
så himla bra. Och tack Cissi för god mat och en trevlig start på kvällen :)

Hoppas ni också hade det trevligt, precis som jag.
Bilder kommer under dagen.. Så missa inte det!! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback