Att bo i villa är nog bäst iallafall

God kväll!

Det har varit hur mysigt som helst tillsammans med grannarna och familjen.
Det är verkligen speciellt att bo i ett villaområde. Det är som när jag var liten, man
umgicks med grannarna och hade det jätteroligt tillsammans! Precis så har jag haft det ikväll.
Vi samlades här hemma på pappas och Anne-Elises tomt, sedan spelade vi kubb
i nästan två timmar.. Det var lite kallt, men hur roligt som helst!

Grannen Tobias, pojkvännen Simon och lilla Tim (Tobias son)

Pappa och Anne-Elise :)

Vi körde att man skulle ta ner kungen på det här viset! Mycket roligare!! :) Anne-Elise kämpar på som ni ser!

Pappa försöker han också, och han hade lite talang faktiskt!

Efter kubbspelandet så blev vi bjudna på fika hemma hos Tobias och Petra.
De serverade rabarberpaj med vaniljsås och bullar.
Jättesmarrigt och hur trevligt som helst!
Jag älskar att ha underbara grannar. Det är något alldeles speciellt med dem,
det har jag alltid tyckt. Somsagt, det påminner så mycket om när jag växte upp :)

Nu ska jag och min älskling avsluta en perfekt dag på ett perfekt sätt.
Visar er i bloggen senare! Puss så länge :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback