Berg flyttar in hos Dregen

..Om ni gör som jag, sitter hemma och myser hela kvällen, så missar ni väl
inte kvällens avsnitt av "Berg flyttar in"?
Hon ska ju flytta in hos en av Sveriges
coolaste artister. Det är självklart Dregen jag pratar om!! Han är verkligen så
jävla häftig på alla sätt och vis. Skitsnygg, ödmjuk och äger världens underbaraste
personlighet. Dessutom är han sångare i ett skitbra rockband. Backyard Babies
i mitt hjärta!!



Föresten så köpte jag FETASTE godispåsen efter skolan idag. Och nu
ikväll har jag ätit kebabpizza. Min mage är full som fasiken!!

Oavsett vad ni gör ikväll så vill jag att ni tar väl hand om er allesammans..
Vi hörs senare igen :)

Pusspuss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback