Den där fredagsenergin i hela kroppen

Hej hopp!

ÄNTLIGEN fredag, som jag har längtat!! Vi har slutat skolan nu och ska snart
gå ner på stan och leta efter något som vi kan köpa till Elin. Har precis gjort ett
matteprov vilket känns väldigt skönt eftersom att det gick hyffsat bra!

Jag har så mycket energi i mig just nu. Jag vet inte om det beror på att Cicci är
här med mig och ser extra söt ut idag eller om det är för att vi ska ut på ÄVENTYR
tillsammans med lite brudar i klassen! Vi ska nämligen hem till Elin i Skänninge
och äta och dricka gott tillsammans. Men inte nog med det, innan det ska vi hem
till Jessika och äntligen få se hur hon bor! Jag tycker verkligen om er brudar!!

Som tur är har jag världens bästa pappa som hämtar oss i Norrköping inatt
eftersom att det inte går några tåg till Katrineholm. Det sista går liksom 20:33, SUG!
Varför så dålig service SJ? Varför?

Somsagt, min fredagsenergi är enorm. Hoppas ni också har det så bra som jag
har det just nu. Jag kommer att ha skitkul idag, jag är helt säker på det. Så det så!

Vi hörs kanske senare ikväll om jag känner för att skriva av mig.
Och vänta nu, jag kommer nog att ta massor med mysiga bilder.
Då får ni se vilka brudar jag pratar om. Missa inte!! Haha.

Pusspusspusspusssspusspusss!!
Ey, Cicci och Jessika hälsar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback