Det är nu man får skylla sig själv

Nej, jag har inte sovit tills nu om ni nu tror det. Jag vaknade faktiskt klockan
elva imorse, törstig och kissnödig som fan! Sen kunde jag inte somna om.
Det gick liksom inte, så jag tog på mig kläder och gick till ICA och handlade frukost.
Ni som såg mig (om nu någon gjorde det) är värd en ursäkt. Jag vet att jag såg ut
som ett monster. Helt nyvaken och sliten som aldrig förr. Kände mig nästan som
geten som satt DYNGRAK i parken tillsammans med en annan alkis!!

Hursomhelst, det har varit mycket skönt med en långhelg! Men jag är lite arg på
mig själv eftersom att jag hade planerat att sova ut och ta det lugnt, samla krafter
helt enkelt. Men det kan jag ju inte påstå att jag har gjort. Tvärtom. Men det är mitt
egna fel, så jag ska inte skylla på någon annan..

Cicci kom till Vingåker igår och vi skulle upp till Micke och hans två bröder som
hade födelsedagsfest!
Tråkigt folk där, ingen som ville styra upp det hela. Det var
bara jag och Cicci som gick in för det. Alla andra satt ute i grupperingar och snackade
skit. Inte riktigt min stil det där, men jag klagade inte utan gjorde det bästa av allt!!
Det hela slutade med att jag och Cicci stängde in oss på Mickes rum och dunkade
musik och dansade i flera timmar. Trakiskt kanske, men så sant som det är skrivet..
Jag hatar tråkigt folk.

Cicci och jag, svettiga som små grisar tack vare dansen!!

Cicci fick en festpuss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback