Det blev en toppenfredag igår!

Hej på er.
 
Det blev helt perfekt igår precis allting! Hade en underbar dag och kväll
med jordens sötaste tjejer.
Jag och Cicci köpte present till Elin efter skolan,
det blev två par sexiga trosor och en STOR (och då menar jag STOR) påse
med godis! Vi åkte tåg till Mjölby och fick äntligen se hur Jessika bodde.
Senare fick vi skjuts till Skänninge hem till Elin där hon skulle firas!

Vi grillade kött och åt pommes och tzatsiki till. Sedan åt vi massor med godis
och fikade med tårta som efterrätt! Jordgubbstårta dessutom. Mums! Det blev
chips och dipp senare på kvällen också. Gårdagen bestod av MYCKET mat
helt enkelt, och inte bara mat, utan även glass, godis, chips, tårta och coca cola.


Elin, Cicci och Jessika. Här är vi ute på prommenad i Skänninge efter maten  :)


Vi lekte även i lekparken ett tag :) Haha!

Blev en promenad ner mot vattnet där vi satt på bryggan tillsammans och pratade tjejsnack

Elin, Jessika och jag :)

Ärligt talat, det var verkligen en skitmysig kväll. Senare på kvällen lindade vi in oss i varsin
filt och satt på altan. Jag ville aldrig åka hem, haha! Men det gjorde vi. Klockan ett i natt
var jag hemma igen. Tack tjejer för en bra kväll. Måste göras om! Och Viktoria, vi saknade dig!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback