Det blir inte alltid som man har tänkt sig

Det blev aldrig badhuset för mig och Julia idag. Det körde ihop sig med tider och
sådär. Lite synd, jag var fett taggad på att bada och simma lite. Men nästa tisdag är
det spikat och klart, då får ingenting komma emellan. Eller vad säger du pullan?!

Hur som helst, det blev en eftermiddag och kväll det här iallafall. Jag och Simon har
ätit tacopaj och spelat tv-spel med Pontus. Nu ikväll har vi varit på gymmet och jag har
solat. Är så slö i kroppen att jag inte kände för att styrketräna och springa på bandet.
Så kan det vara ibland.

Imorgon går bussen klockan tio i sex från Vingåker. Känns inte speciellt roligt.
Men det är bara att bita ihop. Det är helg imorgon. Fredag och allt!! Vad händer?!

Ska fixa med lite saker nu. Hemlisar!!
Pusspusspusspusssspusssspuss ♥


» bitte

Hej vill tipsa dig om mina nya tävling

Du kan vinna en fin väska och ett presentkort på 500 kr

2009-05-08 // 12:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback