Godis är helt klart godast på morgonen

God morgon!!

Rubriken säger ju en hel del. Jag sitter och äter godis. Är det ovanligt
tycker ni? Det tycker inte jag! Men hörreni, håll med om att godis är för
jävla gott på morgonen efter frukosten. Eller ja, helst före. Men det är inte
okej att äta före fukosten, tycker inte jag. För mig är det inte okej iallafall.
Så jag föredrar frukost, sen godis. Och medan man äter godis sitter man
framför datorn eller TV:n. En lördagsmorgon kan faktiskt inte bli bättre...

Idag ser jag att solen är framme iallafall. Dock så verkar det blåsa som
satan! Får akta mig när jag går ut så att jag inte blåser bort. (Det har nämligen
hänt en gång, och jag vill aldrig vara med om det igen)

Ska väcka Simon nu och försöka få med honom till Factory en sväng. Är
sugen på att hitta någonting fint. Men så är det mysigt att bara gå och kolla
också faktiskt. Resten av dagen ser inte så rolig ut.. Jag måste plugga!!

Puss&kram
/ Jempa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback