Idag känner jag mig tjejig!!

Nu går min buss till Katrineholm om en kvart. Simon ska köra ner mig till stationen snäll som han är. Jag befinner mig nämligen hos pappa just nu. Så min pojke är snäll och hämtar och kör ner mig!!

Ska spendera natten hemma hos mamma. Ska bli så mysigt och få träffa henne. Känns som en evighet sen! Och det var lite roligt när jag berättade för Simon förut att jag inte skulle komma hem idag utan att jag skulle sova hos mamma och komma hem imorgon. "Men det är bra. Då kan vi säga godnatt till varandra på telefonen idag." Det han menade på var att vi inte gör sånt längre eftersom att vi umgås varje dag. Ni vet :) Jaja, här ser ni hur jag ser ut just nu..

Jeans - Replay
Tröja - Ginatrocot


Jag är helt osminkad idag, vilket är väldigt skönt.

Nu förstår ni kanske varför jag känner mig så tjejig? Jag har min fina kavaj på mig som jag fick utav Simon när jag fyllde.... 14. Haha, länge sen :)


diesel? :O replay annars :P

2009-05-13 // 17:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback