Jag älskar att handla mat!

Hejsan hej!

Hade en trevlig kväll hemma hos mamma igår och det var länge sen jag sov
så himla skönt som jag gjorde nu inatt.
Delade säng med mamma och kände
mig nog helt enkelt trygg på ett speciellt sätt. Det tror jag alltid att man kommer
och göra under samma tak som man har sina föräldrar!

Skoldagen har gått bra. Jag har skrattat tillsammans med Elin i stort sätt hela
dagen.
Vilken jävla brud det där alltså! Rolig som fan. Har ni inte träffat henne så
har ni missat något. Promise!!

Jag mötte upp Simon efter skolan och vi tog bilen och STORHANDLADE på Willys.
Blev en trip till Ö&B också där vi handlade schampo och tvålar.
Jag måste faktiskt erkänna att jag tycker det är riktigt roligt och mysigt att handla mat.
Nästan alla jag känner hatar det (tycker det är mindre kul iallafall) En del har liksom
ångest av att gå in på ICA. Men inte jag inte! På något sätt tycker jag att det är riktigt
roligt som sagt. För att göra det hela lättare så veckoplanerar man veckodagarna, vad
man ska äta och så vidare, sedan skriver man upp allt man behöver handla på en lapp.
Sen så går det så enkelt och smidigt ska jag säga er!! Har ni inte testat, så gör det :)


"Nu har vi ganska mycket gurka hemma. Kan man frysa in en kanske?"

Min älskling stod för matlagningen (säger vi) Visst är han söt? :)

PUSS♥


du är inte ensam om att tycka det är roligt.

jag älskar att åka och stor handla! :)

2009-05-14 // 19:44:28

bor du o simon enammna? :D

2009-05-15 // 16:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback