Jag älskar att känna mig som 5

God kväll!

Nu är klockan rätt mycket och jag borde lägga mig och sova. Freja kommer nämligen
hit ganska så tidigt imorgonbitti så imorgon kan jag inte sova ut som idag inte.
Men det
gör absolut ingenting. Freja är världens gulligaste och jag är en lycklig moster!!

Har varit hos mamma ikväll och umgåtts med henne och lillasyster Isabell. Vi kollade på
Bonde söker fru och sen det slutade har jag och Isabell spelat spel, ätit godis och druckit
must. Skitmysigt!! Vi spelade Monopol och Gladiatorerna. Två spel som vi ALLTID spelade
när vi var små. Faktiskt så var det riktigt kul att spela ikväll, trots att man snart fyller 17...

Här är lillsyrran laddad inför Monopol

Två osminkade systrar

Söta som få. Söderlundare helt enkelt!

Hoppas ni har haft en trevlig kväll, för det har vi haft!
Nu ska vi sova, upp skapligt imorgon somsagt.
Kanske blir att man tittar förbi marknaden i Vingåker?
Jag vill åka karuseller!!!!!!!!!!!!!!


Puss & kram


» Mamma

Tack för en mysig kväll. Ja, ni spelade mycke spel när ni var små,o alla finns kvar... vilka tider.

Kram Mamma

2009-05-22 // 20:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback