JAG SKA TA KÖRKORT!

Kan ni tänka er mig köra bil om ungefär 1½ år? Kan ni tänka mig i en STOR
fet underbar svart hummer?
Det kan jag. Jag ser det framför mig. Och jag
längtar dessutom jävligt mycket.

Det jag vill komma fram till är att jag ska ta det första steget, kanske det
tråkigaste också? Om 50 minuter börjar min kurs som jag måste gå tillsammans
med de jag ska övningköra med. Med andra ord pappa och Anne-Elise.
Tre timmar lång kurs. Vad gör jag om jag blir godissugen eller kissnödig?
Får man ta med sig en godispåse tror ni?

Pusspuss


Nej, dig i en Hummer kan jag inte tänka mig! En såååå ful bil......och sååå dyr.... Men självklart åker jag med dig om du bjuder på en åktur!

2009-05-13 // 18:10:39

Utbildningen var bra & intressant, skulle jag också tillägga (glömde även skriva vem det var ifrån) :-) man kan inte tänka på allt.

2009-05-13 // 18:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback