Klacktips

Jag sitter och kollar runt på scoretts hemsida. Hittar några söta pumps som jag är sugen på. Men jag är inte förvånad, skor kan man alltid hitta. Speciellt pumps. Hur som helst, det jag ville komma fram till var att jag hittade klacktips som jag kommer att få nytta av eftersom att jag har en tendens till att gå sönder mina skor...

För att klacken på dina nya skor ska hålla så länge som möjligt är det viktigt att du tänker på följande saker:

* Längst ned på klacken sitter en liten stiftlapp. Innan den är nedsliten ska den bytas ut. Detta gör du enkelt hos skomakaren.

* Tänk på var du går. Smala klackar trivs bäst på hårda och utsläta underlag.

999:-

799:-

1199:-

999:-

1299:-




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback