Kött är godast på sommaren

Nu är jag mätt och belåten ska jag säga er. Jag och Simon har grillat
kyckling och hamburgare och ätit potatissallad till det. Självklart drack jag
en iskall coca cola på det. Fy fasiken vad gott det var!! Att grilla är fan det
godaste som finns när det är sånt här väder ute. Håller ni inte med?!

Eftersom att vi inte äger någon grill så åkte vi upp till pappa och Anne-Elise
och lånade deras.
De är inte hemma ikväll utan befinner sig uppe i sommar-
stugan. Men ändå så känns det på något sätt skönt att vara hemma hos en
förälder. Det är liksom tryggare på något sätt! Något alldeles speciellt. Haha :)

Nu ska jag sluta babbla. Jag och Simon ska fortsätta vår mysiga kväll på altan.
Nästa aktivitet: Spela spel! Here we go.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback