Onsdagskväll hos mamma

Sitter som ni vet hemma hos mamsen. Vi dricker te och äter mackor.
Jättemysigt. Påminner om gamla tider. Tedrickande framför tv;n kommer
nog alltid att påminna mig om mamma. Det är en mysig känsla som
strömmar igenom kroppen och att uppleva det är ännu bättre!!

Samtidigt som vi dricker te så kollar vi på Rent hus som går på Tv4.
Bra kombination. Äta och dricka medan man äcklas ihjäl på hur folk har
det hemma hos sig! Men helt ärligt nu, tror ni att folk kan ha det sådär?
Jag är osäker, samtidigt inte. Men lite överdrivet tycker jag att det verkar.
Men vem vet, det kanske är så en del har det. Isåfall är det hemskt!!

Den här damen skulle iallafall inte jag vilja
ha hemma hos mig. Hon bara gnäller och
gnäller när hon pratar och så påminner hon
mig om julkalendern som gick för några år sedan.
Ni vet, de där mössen som sprang runt?
Diselråttor och sjömansmöss hette den ju!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback