Pluggdag tillsammans med mina salta pastiller

Hej allesammans!

Idag är jag hemma från skolan och pluggar på grund av att jag inte har
lust att åka till Norrköping för att se en film, typ.
Känns riktigt onödigt när
jag lika gärna kan vara hemma och plugga (och äta godis;)) Nerå, men ni
förstår säkert vad jag menar?! Har bestämt mig för att bli klar med min
bokrecension idag. Egentligen har jag inget val, så skitsamma. Haha!!

Vet ni vad som mer kommer att ske idag? Faster Maria ringde mig i morse
och frågade om hon och kusinerna kunde komma på besök och kolla hur vi
har det. Jag blev superglad att hon frågade!! Så idag klockan sju ungefär hade
de tänkt komma. Jag och Simon ska bjuda på fika och grejer! Ska kolla med
pappa och Anne-Elise om de också vill komma över på en fika! Vore ju skoj :)

Nu ska jag skriva om "Liv & Lovisa" som boken så vackert heter!!



» Emma

Hej Jenny! Jag skulle bara säga att de där pastillerna som du tänkte äta när du pluggade, de har en mycket laxerande effekt, om man äter för många :) jag vet att du hade problem med magen för några veckor sedan, ville bara varna dig! Haha. Puss

2009-05-28 // 14:15:22

Haha, tack Emma! Vad rolig du är :) Men jag kom faktiskt på det förut. Hihi! Det där var verkligen en gullig kommentar av dig. TACK!! Söta du :)

2009-05-28 // 14:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback