Robinson och mys med Anne-Elise

Ikväll är jag hemma hos pappa och Anne-Elise. Pappa är dock inte hemma.
Han är på klassfest! (Hoppas du har roligt föresten) Detta innebär alltså att
jag och Anne-Elise är själva ikväll. Väldigt mysigt faktiskt! Hon är en bra
"plastmamma" eller vad man nu kallar det! :)

Vi äter glass och godis medan vi kollar på Robinson. Jag älskar det över-
levnadsprogrammet! Så spännande och roligt verkligen. Jag hejjar på
Angela! Helt klart. Hon är riktigt grym! Samtidigt tycker jag om Anna faktiskt.
Vem är er favorit?

Nu är säkert pausen slut snart. Vi hörs senare, och då ska ni få se vad jag
hittade på Factory Outlet idag :)
Puss så länge!!


:-) det var gulligt! Du är ett jättebra "plast"-barn :-) och jag trivs mycket bra med att vara din "plast"-mamma!! Jag är lyckligt lottad! Jag tyckte också det var mysigt, kul att ha en tjej-kväll ibland! (om jag kan kallas tjej.....vid vilken ålder slutar man vara tjej och övergå till tant??)

KRAM

2009-05-10 // 19:59:23

heja heja anna! ;)

2009-05-11 // 12:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback