Tisdagsmorgon och en arg Jenny

God morgon!

Sitter i skolan nu och har en intressant svenskalektion. Nej men helt seriöst,
jag är så jävla trött. Somnade inte innan två inatt eftersom att våra discogrannar
aldrig får nog!! Fan, jag blir galen på dom. En vacker dag kommer jag att ta med
mig basebollträt och slå in deras dörr!! Fan alltså. Helvete!! AKTA ER, vad ni nu
heter...
Jag blir så förbannad rent ut sagt!! Människor utan vett, tjing!

Slutar vid tolv idag, men trots mitt trötta humör så ska jag stanna kvar lite
längre i skolan och jobba i salongen.
Mycket träning ger färdighet. Ja, man kan
nog säga att jag går in för frisörtekniken en hel del.

Bloggar senare från frisörskolan.
Hörs då!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback