Tråkinlägg, läs inte

Hej allesammans!!

Kistan mår forfarande lite dåligt, bara så att ni vet! (Tyck synd om mig nu)
Jag sitter iallafall i skolan just nu och har precis gjort klart första delen av
engelska nationella. Nu är det bara hörövningen kvar, sen är skiten över! Nice!
Hur det har gått behöver vi inte tala om, jag hatar engelska och suger på det...
That's it.

För övrigt har jag ingenting mer och säga känns det som. Inte just nu iallafall.
Undrar bara vart det underbara sommarvädret tog vägen?! Jag hatar regn och
gråkallt väder. Gör inte ni? Usch och fy alltså... Fast vänta, nu ser det ut som att
solen tittar fram. Kan det vara sant? Hope so.

Vilket tråkigt inlägg det här blev. Vad liiiiiiiider jag av egentligen?!!?

Vi hörs senare hörreni!
Puss&kram så länge ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback