Here you are!

Det här blev en bra fredag måste jag erkänna. Eller vänta, nu är ju klockan
över tolv vilket innebär att det är lördag. Fan vad jobbigt allting blev nu då...
Hur som helst, ni förstår vad jag menar. Eller hur? Jag och Simon spelade
kubb efter middagen ikväll. Jag vann: 3-1 i matcher! Inte illa Jenny :) Föresten
är kubb förjävla roligt! Det är minst lika kul som krocket, man växer liksom inte
ifrån det på något vis. Inte jag iallafall. Absolut inte! Hihi!

Hanna kom förbi ikväll också. Vi hämtade henne vid nio-tiden ungefär. Vi har
ätit marängswich (stavning?) och kollat rå roliga youtube-klipp. Nice som fan!!

Meningen med det här inlägget var att jag skulle lägga upp bilderna från "igår"
(Valborgsmässoafton)
En del av de iallafall, det blev ju ganska många.

Hanna bjöd på hennes specialdrink när vi sminkade oss...

Hemma hos Cissi med alla brudarna!! Skitmysigt.



Bälla och Anna steker!

Johanna, Kajsa och Ellen

Kajsa, Ludwig och Olivia :)

Hej cp-hand och hej potatisnäsa. Men det är valborg och jag bjuder på det!


Sandra, Anna och jag.

Hotta brudar väntar på bussen till stan

Bussen var som jag skrev tidigare inlägg, ganska så full.

Jag och Ludwig :)

Inne i stan :) Här kramas jag och Jessica

Kajsa och jag :)




Jag och Cissi inne på Port26 :)

Än en gång, tack för en superkväll brudar! Måste göras om, tycker jag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback