Kvällsinlägg med ett BRA humör

För mig känns det som att klockan är fem på eftermiddagen/kvällen. Vet inte
vad det beror på, om dagen har gått fort eller vad det är. Hur som helst, jag
sitter och äter kvällsmacka nu och det smakar kanon! Erkänn att mackor är typ
det godaste som finns?! Jag förstår mig inte på folk som inte äter frukost....

Vill ni ha ett tips hur du blir beroende av något i frukost/kvällsmatkategorin?!
Ta ett divistive, bre på smör och ät! Jag svär, ni blir beroende! Det är precis som
ostbågar; Tar man ett så kan man inte sluta äta. Haha! Sjukt, men sant!! 
Men vänta nu, varför skulle ni vilja ha ett tips om hur man blir matberoende?!
Jag är sjuk. I huvudet. Ibland.















Iallafall, testa!!

Nu skulle det vara mysigt med en gosig säng, och en pojkvän bredvid sig.
Jag är nämligen jättetrött! Men hörreni, vilket härligt väder det har varit idag!!
Alldeles underbart. Det ger mig sååååååååå mycket energi.

Bara för att det har varit en underbar dag idag så bjuder
jag på den här bilden! Det är jag, Viktoria och Jessika
påväg upp till frisörskolan!

Puss på er.
Pusspusspuss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback