Varför uppdaterar jag sent på kvällarna?

God kväll!

Ligger i sängen tillsammans med pojkvännen min och ska snart sluta ögonen och
SOVA.
Jag är så fruktansvärt trött ska jag säga er. Sover så fort jag finner ett tillfälle;
på bussen på mornarna, på tåget, på rasterna...... Jag behöver ledighet!!

I lördags hade jag en Ciccidag. Hela dagen lång! Skitmysigt. Hon kom till vingåker,
vi lagade mat, skrattade och hade det allmänt trevligt. Sedan sminkade vi oss innan vi
tog bussen in till Katrineholm där vi skulle servera på en 30års fest!


Om jag säger såhär; Det är inte alltid varje dag vi ser likadana ut. Haha!!

Men jag måste faktiskt säga att det blev en riktigt bra lördag! Att servera var superroligt,
men lite stressigt. Det var SÅ mycket som skulle göras och allt skulle bli perfekt. Men det
var lärorikt och trevligt på alla sätt och vis. Plus att jag är riktigt nöjd över mitt arbete!
Och inte nog med mig själv, jag är nöjd över Cicci som skötte sig skitbra hon också ;)

Idag är det tisdag och jag har haft en dag tillsammans med Micke. Jag har klippt honom,
sen har vi tagit det lugnt. Tog en sväng förbi gymmet också, jag sprang av mig lite. Riktigt skönt!

Har så mycket att berätta, men vi får vänta tills imorgon. Måste sova nu som ni kanske
förstår. Jag vet knappt vad jag skriver längre, så trött är jag...
...Hoppsan, nu verkar Simon ha somnat!! Han andas så tungt och fint för sig själv.
Jag ska lägga mig och hålla om honom så försiktigt att han INTE vaknar, så att han INTE
behöver massera mig ikväll igen ;)

Vi hörs imorgon sötisar.
Puss och godnatt



Wow, vilka snygga brudar!!

:-)

2009-05-20 // 15:36:07
» cilla

fan vad heta vi är;) mitt nya smeknamn får väl bli tomaten då haha! men vilken lyckad kväll vi hade, måste göras om baby! <3333333333333333333333

2009-05-20 // 18:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback