Varning för känsliga läsare

Hej på er!

Jag ska börja med och meddela att det har varit världens skitnatt
inatt. På alla sätt och vis.
La mig med en ond mage igårkväll vid elva-
tiden ungefär. Tänkte att det går väl över under natten och så är jag pigg
och kry tills imorgon då det är dags för skolan. (Det brukar tänkas så
och det brukar faktiskt fungera också, så varför inte?!)
Men under nattens gång så har jag varit på toaletten 2684629392974
gånger ungefär och jag fattar inte hur jag kunde ha så mycket bajs i mig.
(Förlåt, men jag bajsar faktiskt också, likaså du) 

Inte nog med att kistan krånglade hela natten. Det befann sig en jävla
flugjävel i rummet också. "Bzz bzz bzz bzz" och så sätter han sig i mitt 
ansikte, eller på någon annan naken kroppsdel och går med sina äckliga
ben så att det kittlar sönder. Det slutade med att jag några gånger tände
lampan och jagade den där jäveln så att jag till slut kunde DÖDA den!
Men eftersom att flugor är som dom är, så lyckades jag inte med det.....

Kort sagt;
Jag har använt 2 rullar toalettpapper på en natt tack vare att det kom ut så 
mycket där bak, och så har jag jagat en fluga utan resultat. Flugan vann!
Och under tiden, sov Simon så sött och skönt.. Idiot säger jag bara!  

Antar att jag inte behöver förklara varför jag är hemma från skolan...?
Nu bubblar det i kistan igen, dags för ett toalettbesök. Be right back!!

P.S - Hör av dig om du vill komma och sova hos mig inatt! ;)


Stackare! Nej tack, jag vill iiiinte sova hos dig i natt! :) men nu är du nog bra! Men mycket skitsnack blev det :) Kram

2009-05-05 // 19:26:10

hahaha, fan vad skön du är. Mår du bättre nu ?:)

2009-05-07 // 22:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback