Verkligen underbart med sommarstuga

Nykommen hem från farmor och farfar efter en mysig fika ute i kvällssolen.
Farmors tårtor slår precis allt. Jag svär, jag skulle kunna leva på dem!!

Har haft en riktigt mysig helg i sommarstugan med fint väder. Jag kan inte
förklara hur glad jag är över att Ruda (som det heter) finns! Jag har alltid tillbringat
somrarna där, ända sen jag var liten. Jag kan inte tänka mig en sommar utan
Ruda. Det går verkligen inte. Hur som helst, det har varit underbart iallafall!!

Här är den nya båten, och här ska den läggas i. Föresten så gick den skitbra!!

Har jag någon gång sagt att jag ÄLSKAR grillat? Om inte, så gör jag det nu!

Dags för en åktur. Farmor, Anne-Elise, farfar och pappa :)






Kvällen avslutades med film och snacks!

Som sagt, det är helt underbart att ha sommarstuga! Jag verkligen älskar det



» cilla

gud vilken fräsig båt! den får du bjuda på en åktur i någon gång;) :*

2009-06-02 // 09:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback