Vilket härligt sommarväder!

Jag älskar sommaren av hela mitt hjärta!! Det finns fan inget bättre. Vi ska snart
följa med pappa och Anne-Elise till sommarstugan. De har köpt en ny båt så den
ska vi inviga i Tisnaren idag! Båten är skitsnygg och den kommer nog att användas
väl på somrarna!! Det är så härligt att åka ute på sjön tycker jag. Hihi!

Jag och Simon har spelat volleyboll och kubb ute i trädgården nu. Hur kul som
helst faktiskt. Jag är så lycklig att jag har honom. Han är min livskamrat!!

Haha, ser ni vilken rolig min han fick till?! Min lilla älskling :)




Ha det så bra allesammans! Det kommer vi att ha hela dagen, kvällen och natten ute i
sommarstugan :) Lita på det!! Och ni får inte missa Robinson ikväll! Nu är det ju spännande!

Pusspusspuss
/ Jenny



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback