Äntligen fredagskväll

Hoppas, redan kväll!!

Nu är iallafall lägenheten ordentligt storstädad! Jag/vi har putsat fönster, dammat överallt, damsugit, skurat golv, rensat kylen och alla skåp, skurat och städat inne på toaletten, resat garderoben (så nu är jag redo att fota lite kläder och lägga ut på försäljning här som ni önskade), hängt undan jackor som vi inte använder och städat bland korgarna i hallen. Puuuh, vilken dag! Men vad fint det blev!!

Vi åkte upp en snabbis till pappa och Anne-Elise förut och när vi kom hem igen så möttes vi av världens ljuvligaste Ajaxdoft som numera hela hemmet doftar. Guld!! Riktigt underbart. Nu känner jag mig som människa igen :)

Jag och Simon ska ha en "ta-igen-missad-tid" kväll ikväll! Vi ska äta chips och kolla på Idol och ligga i varandras knän och ge varandra kärlek!! Vi har nu ätit en god och mysig fredagsmiddag bestående av kycklig och ris! Så smarrigt! Vi har även tänt ljus i hela lägenheten och lyckats fånga upp en riktigt harmonisk känsla.



Hur ser eran fredagskväll ut? Kanske tittar ni också på Idol?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback