Äntligen helg igen!

Vet ni vad nmin dag började med? Jag försov mig tills klockan var 06:15 och jag måste gå hemifrån senast 06:30. Resten kan ni ju räkna ut själva! Fy fan, men som tur var har jag världens bästa pojkvän - Han slängde sig upp ur sängen, bredde maskor åt mig och packade ner en frukost i min väska som jag kunde äta på bussen. Som ni vet så klarar jag mig inte utan fruskot!! Han räddade min dag. Hihi!!

Dagen idag har gått fort. Började med kundpass (då jag lekte kund och färgade bort mina svarta slinor och la i en intensiv röd/violett toning för att fräscha till det hela) och sedan var det min första Engelska B lektion (som vi har på en annan
skola)
och det gick hur bra som helst! Började dock ganska tufft, vi hade en stor diagnos som bestod av läsförståelse, gramatik och en skrivuppgift!! 

Det blir en lugn fredagskväll.
Lillasyster Isabell ville titta förbi.
Mysigt det!

Nu är det dags att titta till tacopajen i ugnen!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback