Bara snön som fattas..

Puuuh, kväll igen! Idag vaknade jag upp hos pappa där jag och Simon sedan åt frukost och fixade lite. Efter det har min dag sett ut såhär i stora drag:

Bakat pepparkakor hos farmor tillsammans med lillasyster
Slagit in alla julklappar (vilket tog mig ungefär 2 timmar)
Träffat Josefin (en söt bloggläsare) som handlade på bloppisen
Handlat mat med Simon
Lagat och ätit tacos


... Var tog all tid vägen? Den bara försvann tack vare dessa aktiviteter. Men nu har jag massor med pepparkakor och ett FULT pepparkakshus här hemma! Haha, det är så svårt att göra snygga pepparkakshus. Fast det är väl det som är charmigt, att dom är så fula att dom blir söta. Eller hur?

Har såklart massor med mer saker som jag vill göra nu ikväll: Baka lussekatter, sätta upp ljusstakarna, dammsuga, lägga ut ännu ett bloppisinlägg och dricka te och mysa med Simon framför Tv;n med lite gott tilltugg!! Hm.... Jag måsste ju välja, det fattar jag ju... Men, vad?!

Här är iallafall några av alla bilder som jag tänkte fota idag,
men som inte blev av..


Ser ni så grått och trist det var ute idag? Men snacka om att farmor och farfar
bjöd på ett gott skratt när det såg ut såhär när vi kom


Min farmor och farfar är tokiga i tomtar och därför pyntar dom inte bara innomhus
utan även utomhus. Dum jag var som inte fotade resultatet, hur det blev när
dom var klara. Ska försöka komma ihåg och ta en bild nästa gång jag är där och
visa er! Det ser ut som ett gulligt tomteland kan man säga. Hihi!!



Ska visa er hur mitt fula (men charmiga) pepparkakshus blev när det blev klart!!
Antingen ikväll, eller imorgon. Hihi!!


Åhhh ett bloppisinlägg :) Kul!! Tittar in här under kvällen!

2009-11-28 // 21:25:12
» JENNY

Bloppisinlägget kommer imorgon på förmiddagen. Håll utkik! :)

2009-11-28 // 22:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback