Det är oslagbart tillsammans

Chips är ju gott , det vet vi alla. Men chps och dipp är oslagbart gott!! Att sitta framför en bra film med en stor chipspåse är ju smarrigt, men att samtidigt dippa det i en Fresh Island dipp är så jäkla mycket bättre!! Det gör liksom susen - Det blir som en helt annan sak. Och ännu godare är det när dippen har stått i kylen och är kall!! Och så blir det automatiskt, att man inte kan sluta äta. Det går bara inte!!

Håller ni med mig? Visst är det såhär det är?! Jag kan faktiskt nästan tycka att det här är godare än godis, och då är det alltså förjäkla gott eftersom att jag är en stor godisälskare!! Jag vet inte mer vad jag ska säga, jag är helt tagen av mina chips och av dippen som står här bredvid mig! (Jag tar en näve mellan varje mening i stort sätt) Ska fortsätta äta, njuta och ta det lugnt denna regniga tråkiga söndag!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback