Det är så fult att jag blir äcklad

Jag har en jobbig "lätt-att-äcklas-av-personer-känsla" i min kropp hela tiden! Men en sak som jag absolut inte förstår mig på är hur folk kan töjja hål i öronen??! Hur äckligt, fult, ofräscht och vidrigt är inte det? Dessutom ser det ut som skit! Det påminner ju om knarkare eller pundare rent ut sagt. Usch! Säg mig, var, VAR i helvete är det snyggt någonstans?! Och hur kan en tjej ens tänka tanken? Det är ju så okvinnligt att det skriker om det!!

När jag sätter mig på bussen eller går på stan och jag ser en människa som ser ut såhär så vill jag bara spy, bokstavligt talat alltså. Det är så äckligt att min mun nästan fulls med spyor och jag vill bara gå fram och fråga; "Hur fan ser du ut egentligen?" Hallå, det förstör ju en människas utseende helt och hållet!! Varför gör man såhär mot sig själv? Varför? Varför varför varför? Jag fattar inte.




» Emma

Ja, jag tycker inte heller att det är så vidare snyggt, men ja smaken är som baken - delad och rund. Alla är vi olika, om en del människor tycker att det är fint/snygg så får vi låta dem tycka det :)

2009-11-05 // 11:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback